W skład funkcjonalności Galactica Libra wchodzi wiele powiązanych ze sobą elementów, gwarantując dużą elastyczność i możliwość dopasowania systemu do potrzeb klienta.
więcej- Baza kandydatów. Jest to główny element systemu. W bazie przechowywane są i udostępniane dane kandydatów. W systemie dostępnych jest szereg opcji umożliwiających przeszukiwania i prezentowanie danych z tej bazy. Dane kandydatów można wydrukować. Kartoteka kandydata zawiera informacje podzielone na kilka zakładek: dane szczegółowe i teleadresowe, informacje o wykształceniu, historia zatrudnienia, doświadczenie zawodowe, znajomość języków obcych itp. Jest także dostępność dla pracy tymczasowej. Dodatkowo z poziomu metryki kandydata mamy dostęp do historii kontaktów, korespondencji e-mailowej, zgromadzonych dokumentów.
- Parser CV. Nie musisz przepisywać ręcznie CV do bazy aby móc później je przeszukiwać. Parser to narzędzie które umożliwia dodanie kandydata do bazy na podstawie otrzymanego dokumentu CV (w formacie: DOC, PDF, ODT). Parser odczytuje zawartość tekstową dokumentu, indeksuje jego zawartość oraz wyszukuje podstawowe dane identyfikacyjne kandydata, wszystkie dane wraz z dokumentem są zapisywane w systemie.
- Baza ofert pracy. Baza ta składa się z tzw. metryk, w których gromadzone są dane dotyczące oferty pracy. Kartoteka posiada elementy opisowe, treść oferty do publikacji, opcje ustawień zakresu publikacji oferty, przypisane ankiety. Oferty pracy mogą być wprowadzane oraz generowane (więcej w kolejnym punkcie)
- Generator ofert pracy. Jest to narzędzie, za pomocą którego można automatycznie generować oferty pracy na podstawie przygotowanej bazy szablonów.
- Procesy rekrutacyjne. Każdy kandydat może uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym na wybraną ofertę pracy. Pracownik prowadzący proces rekrutacyjny gromadzi dane z kontaktów z kandydatem w tejże metryce, prowadzi ankiety i generuje rankingi kandydatów.
- Kreator procesów rekrutacyjnych. System jest elastyczny w zakresie konfiguracji procesów rekrutacyjnych. Możliwe jest skonfigurowanie dowolnej liczby gotowych szablonów, określenie i nazwanie etapów, przypisanie automatycznych powiadomień e-mail, które są później przesyłane kandydatom, zdefiniowanie konsultantów i warunków czasowych dla poszczególnych etapów. W etapie procesu można zadeklarować także ankiety, które konsultant musi przeprowadzić.
- Ankiety rekrutacyjne. W systemie może być zdefiniowana dowolna liczba ankiet rekrutacyjnych, które mogą być: wypełniane w procesach rekrutacyjnych, wypełniane przez kandydatów podczas rejestracji na WWW itp. Kreator ankiet daje możliwości zdefiniowania wielu elementów takich jak: grupy pól ankietowych, wybór rodzajów pól (opisowe, liczbowe, listy wyboru), punktację odpowiedzi, sugestie dla ankietera.
- Baza klientów i zlecających procesy rekrutacyjne. Zlecającym rekrutację może być zarówno klient (firma zewnętrzna), ale także oddział przedsiębiorstwa (w przypadku działu HR). Każdy zlecający rekrutację może mieć przypisanych wiele ofert pracy, procesów rekrutacyjnych, w których prowadzone są działania mające na celu rekrutację pracownika. Jeśli użytkownik danego oddziału będzie posiadał odpowiednie uprawnienia to będzie mógł przeglądać bazę danych i będzie widział wyłącznie dane związane z jego oddziałem. Jeden pracownik może być podpięty pod wiele oddziałów przedsiębiorstwa.
- Wyszukiwarka zaawansowana kandydatów. Posiada wiele różnych poziomów kryteriów, wg których można wyszukiwać kandydatów w bazie danych, m.in.: szczegółowe dane z kartoteki kandydata, dane dotyczące wykształcenia, doświadczenia zawodowego, języków, a także wg przypisania do procesów rekrutacyjnych. Jeśli kandydat posiada dodany dokument z CV (np. w postaci PDF) możliwe jest także przeszukiwanie jego tekstowej zawartość.
- Baza szablonów wyszukiwania. Każdy zestaw warunków wyszukiwania wprowadzony w opcję zaawansowanego przeszukiwania bazy kandydatów może zostać zapisany w postaci szablonu i przywołany na żądanie.
- Zarządzanie zadaniami (ticketami). To elastyczny system tzw. ticketów które mogą być przypięte do dowolnych elementów w systemie (kandydat, oferta, klient, proces) oraz użytkownika odpowiedzialnego za jego realizację.
- Struktura profesji. W systemie jest oddzielna baza gotowych profesji (stanowisk, zawodów), można ją dowolnie definiować. W bazie profesji możliwe jest definiowanie domyślnych informacji dla potrzeb ogłoszeń rekrutacyjnych. Każdy kandydat może mieć przypisanych wiele elementów z tej struktury. W procesach rekrutacyjnych struktura profesji może być elementem użytym w procesie wyszukiwania kandydatów.
- Raporty. System wyposażony jest w elastyczny kreator raportów SQL umożliwiający generowanie danych zestawieniowych. Dane mogą być generowane w postaci wydruków, plik XLS (MS Excell) lub txt, co ułatwia późniejszą obróbkę danych. Raporty można na bieżąco konfigurować i dostosowywać do potrzeb.
- Terminarz i kontakty. W systemie można planować kontakty i zadania do wykonania. Kontakty mogą być powiązane z takimi elementami jak: klient, kandydat, proces rekrutacyjny itp. Co znacząco wzbogaca funkcjonalność bazy o funkcje CRM. Kalendarz w Galactica można zintegrować z kalendarzem Google i swoim smartfonem w systemie Android.
- Zarządzanie treścią witryny internetowej - Użytkownik ma możliwość redagowania artykułów widocznych później na stronach rekrutacji (przykładowo: jak przebiega proces rekrutacji, …). Nie jest konieczna znajomość HTML, ponieważ system posiada wbudowany, łatwy w obsłudze edytor, także pisanie jest zbliżone do pisania w Wordzie.
- Integracja systemu z witryną internetową polegająca na tym, że potencjalny kandydat może zarejestrować swoją aplikację poprzez serwis internetowy firmy. Dodatkowo posiada on za pośrednictwem strony internetowej dostęp do własnego konta oraz do własnych danych. Strona internetowa jest dodatkowym elementem i podlega dodatkowemu zamówieniu.
- Generator powiadomień email. Dopuszcza się wysyłanie dowolnych powiadomień emaila z wybranych elementów aplikacji (do ustalenia podczas wdrożenia aplikacji), np. powiadomień do kandydatów biorących udział w procesach rekrutacyjnych.
- Zarządzanie użytkownikami aplikacji. Definicja kont użytkowników systemu wraz z bazą danych osób posiadających dostęp do aplikacji. Ustawienie związane z poziomami uprawnień, co do funkcji w systemie. Czasowe włączanie i wyłączanie dostępu do aplikacji. Lista zalogowanych użytkowników, historia (statystyka) korzystania z aplikacji przez użytkowników. W systemie można dowolnie przydzielać uprawnienia poszczególnym pracownikom (ponad 50 szczegółowych ról) oraz można definiować hierarchiczną strukturę użytkowników (przełożonych, podwładnych itp.);
- Dziennik zdarzeń wraz z archiwum. Podczas pracy z systemem zapisywane są tzw. logi, informacje o działalności użytkownika w aplikacji. Informacja składa się z takich elementów jak: kto? kiedy? co robił? Opis zdarzeń ma charakter ogólny związany z rodzajem zadziałania.
- Pomoc – w systemie dostępna jest bogata pomoc dla użytkowników. Pomoc jest w formie krótkich i zwięzłych ściągawek oraz krótkich filmów instruktażowych.
Jeśli przedstawiona powyżej funkcjonalność oprogramowania LIBRA nie jest tym, czego Państwo poszukują, zapraszamy do kontaktu. Galactica jest producentem oprogramowania i wykonuje aplikacje internetowe wg wymagań klientów. Prosimy zapoznać się z informacją w dziale dedykowane systemy CRM, których zakres funkcjonalny oraz specyfikacja przetwarzanych danych może być dopasowana do Państwa szczegółowych wymagań. Aby dowiedzieć się więcej na temat cen, zapraszamy do wysłania zapytania ofertowego.